1. Du tillhör mig och Jag äger dig.

2. Vad som är mitt, förblir mitt. Vad som en gång var ditt är också mitt och du kommer aldrig få det tillbaka.

3. All skuld tillhör dig. Mina tankar och handlingar är de rätta. Skulle någonting gå fel, är felet ditt.

4. Jag tar vad jag vill från den jag själv väljer

5. Jag går vart jag önskar

6. Rampljuset är mitt. Om någonting lyckas så är det jag som ska äras. Jag har format dig till den du är.Utan mig vore du ingen

7. Jag vet vad som är bäst för dig. Jag styr ditt handlande. De tankar du tänker kommer från mig.

8. Jag är inte skyldig dig något, men du är skyldig mig allt.

9. Jag är den du ska hedra, ära och betjäna.

10. Du tillhör mig

Ursprunglig text hämtad och omarbetad från Ten Laws of Narcissistic Possession – http://wp.me/p6FuAt-1og

Gå gärna in på HG Tudors sida och läs och låt dig skrämmas av en Narcissist tankar.https://narcsite.wordpress.com/

kommentarer
  1. ogamotoga skriver:

    Stämmer så bra in på exet. 😝

    Gilla

Kommentera

