Semester

Publicerat: juli 6, 2016 i Återhämtning
Etiketter:, , ,

Äntligen väntar fyra veckors semester. Det ska bli så skönt för jag är trött. Vansinnigt trött. De sista dagarna har varit så sega och jag har inte orkat göra så mycket som jag tänkt på jobbet. Mitt utmattningssyndrom har än en gång gjort sig påmint.

Jag planerar in mycket luft denna semester. Jag planerar för mycket av ingenting.

Men jag har ändå drömmar och förväntningar. 

♡ En kort cykelsemester med mina yngsta

♡ För första gången på två års tid, längtar jag efter att läsa en bok

♡ Tid för fotografering och redigering

♡ Tid att blogga och läsa bloggar

♡ Sen finns det någon eller några av mina vänner som jag mer än gärna träffar

Jag hoppas på en skön sommarledighet

Glad sommar! ❤

kommentarer
  1. ogamotoga skriver:

    Det är du värd! De flesta är i dagens samhälle. 😊
    Själv avundas jag dig och alla som kan ta så många veckors semester … själv planerade jag minst 3 veckor … men nu i slutändan kan jag inte ta mer än en 😭😭😭

    Liked by 1 person

Kommentera

