Efter flytt…

Publicerat: juni 3, 2016 i Uncategorized

”Det är ingen ordning på allting. Man hittar inte varenda dugg”

Så är det efter en vecka i flyttröra. Jag har inte hunnit få ordning alls. Det känns som ett hav av kartonger i min nya lägenhet och jag hittar ingenting alls.

Jag flyttade förra lördagen och fick nästan med mig allt. Nästan… ja jag hade inte orkat organisera fullt ut, så det var ett par garderober kvar att tömma, och sen var det flyttstädning på det. Flyttstädning är jobbigare än man kan tänka, för man måste ju vara så petnoga med allt. Nyckeln lämnade jag i förrgår.

Men nu är det fredag. Veckans jobb är slut och jag är barnledig. Ikväll väntar en studentfest, men sen kommer hela helgen ägnas åt organisering och fixning i min nya lägenhet. Jag har längtat sen i måndags efter denna helg. Och nu är den här. Så skönt.

kommentarer
  1. Mea M skriver:

    Härligt att starta ”på nytt” på något sätt 😊 Trevlig helg 💙

    Liked by 1 person

  2. ogamotoga skriver:

    Så kul att flytta in till nytt. 😊

    Liked by 1 person

Kommentera

