Kärlek

Publicerat: april 26, 2016 i känslor
Etiketter:, , ,

2015-07-09_13.15.58

Störst av allt är kärleken..
Där den finns segrar den
Låt den finnas, låt den växa
Stör den inte

Jag är så glad att Du finns i mitt liv
Du har fått mig att stå på egna ben
Du har gett mig mod och livskraft
Du har återfört glädjen till mitt liv
Du väcker mina drömmar
Du får mig att ta steg jag aldrig vågat förr
Du tror på mig
Du gör mig lycklig

Aldrig förr, har jag mött nån som Du
Jag ser dej, läser ditt hjärta
Du gläntar på din dörr för mig
Jag vill finnas här för Dig
Mitt hjärta slår för Dig
Utan Dig, skulle mitt liv vara fattigt och tomt
Du är så oändligt dyrbar för mig
Jag älskar Dig

Kommentera

