Nytt kapitel!

Publicerat: mars 11, 2016 i Återhämtning
Etiketter:,

Det är dags att vända blad och börja skriva ett nytt kapitel.
Härom dagen blev jag uppsagd från min lägenhet. Om tre månader måste jag lämna denna bostad som varit min tillflykt. Det har varit en bra tid och jag har behövt denna tiden för att läkas och stå stadigt på egna ben. Nu letar jag efter en ny lägenhet att flytta till, tillsammans med minstingen.

I förrgår var min sista dag som sjukskriven och igår jobbade jag heltid för första gången på väldigt länge. Jag kände mig glad och motiverad.

Det är underbart att få återerövra mitt liv bit för bit.

Nu har jag lite drömmar kvar som jag hoppas ska uppfyllas. Drömmar som kan få mitt liv att ändra inriktning helt. Jag hoppas, men det är för tidigt att skriva om det här. Vi får väl se, vad som händer.

kommentarer
  1. ogamotoga skriver:

    😊❤💪

    Gilla

  2. Judy skriver:

    Be för Guds bäst för dig.

    Gilla

Kommentera

