Ensam?

Publicerat: februari 9, 2016 i Ensam
Etiketter:, , ,

image

Ensam?
Eller inte?
Eller kanske bara själv?

Ensam kan man känna sig även om andra finns runtomkring, men när jag väljer att vara själv, då känner jag mig inte ensam, även om jag är ensam.
Jag tänker också att om jag kan känna mig trygg och lugn när jag är bara själv så har jag byggt en grund som är bra i alla typer av relationer med andra människor.

Ensam, men stark nog att möta sig själv och att uppskatta sig själv. Jag är jag, nöjd med att vara mig själv. Jag är fri att vara den jag är. Jag må vara ensam, men jag är inte ensam. Jag är själv.

kommentarer
  1. a skriver:

    Fina du! du har så rätt. 😍

    Liked by 1 person

Kommentera

