Lycka…

Publicerat: januari 24, 2016 i lycka
Etiketter:, , , , , ,

Jag överfölls av lycka igår kväll när jag öppnade min garderob.

Jag kollade på mina kläder och insåg att trots att jag varit sparsam så har jag lyckats förnya min garderob. Så mycket kläder som jag köpt under senaste året (inga kopiösa mängder, men ändå..) tog det mig minst två år att köpa när jag levde tillsammans med X.

Jag är lycklig över att jag trots sjukskrivning, avbetalning av skulder och svindyr hyra ändå lyckats få min ekonomi att fungera och att den inte längre är förknippad med ångest.

Kram på er och ha en fin söndag

kommentarer
  1. ogamotoga skriver:

    Så underbart härligt! Fortsätt så 🙂

    Gilla

Kommentera

