48 år

Publicerat: oktober 31, 2015 i Uncategorized
Etiketter:, , , ,

Igår fyllde jag 48 år. 48 år av mitt liv har gått och jag är glad! Åldern spelar ingen roll. Men jag är glad, jag kan njuta av nuet.

Jag har svårt att minnas när jag senast brydde mig om min födelsedag. Det är säkert en tjugotre år sen.

Jag har vunnit tillbaka mitt liv, glädjen och förmågan att känna. Jag tror jag är mer levande nu än vad jag nånsin varit.

Jag firar livet, min födelsedag. Jag känner mig som ett barn. Jag kunde inte vänta. Jag fyllde igår men då hade jag redan firat i tre dagar.
Min födelsedag var igår, men jag tror jag firar idag med.

kommentarer
  1. Judy skriver:

    Grattis på födelsedagen!

    Liked by 1 person

Kommentera

