På väg tillbaka

Publicerat: oktober 21, 2015 i Återhämtning
Etiketter:,

Idag börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Idag ska jag börja jobba igen efter min sjukskrivning. Men bara på 25%, två timmar om dagen under en tid. Sen ska jag varsamt trappa upp med uppbackning från den stressmottagning jag går på.

Idag när jag kommer till jobbet är jag ensam där. Chefen är på tjänsteresa och kollegan på semester. :mrgreen:
Så jag kommer att sätta mig på min stol, starta datorn och kolla i kalendern. Andas lite. Mysjobba, säger min terapeut. Det blir en bra start på återgången till arbetslivet.

Jag känner mig alldeles lugn.
Än så länge.

kommentarer
  1. Judy skriver:

    Bra för dig! Må ni bli välsignade.

    Liked by 1 person

  2. ogamotoga skriver:

    Vad skönt att börja arbeta efter en sjukskrivning, eller? Ha en bra Torsdag. 🙂

    Gilla

Kommentera

