Läkedom

Publicerat: oktober 14, 2015 i återhämtning
Etiketter:, , , ,

Det är kväll.
En stilla lycka fyller mitt inre. Plötsligt konstaterar jag att idag känner jag mig stark.

Jag håller på att läkas inuti. Hur ljuvligt är inte det?
Jag lever här och nu.
I morgon vet jag inget om. Igår kan jag inte förändra. Men idag är jag glad.

Idag har jag besegrat rädslan. Idag har jag frigjort mig från mörker, från skuggor som levt kvar.

Idag har jag ro i min själ. Jag känner tillförsikt. Jag får vila, vara, närvara.

Tacksam

Kommentera

