Feel good

Publicerat: juli 9, 2015 i Återhämtning
Etiketter:, ,

I dag fyller en skön känsla mitt inre. Det finns några få personer som ger mig en riktig feel good-känsla, och en av dom har har jag haft hemma hos mig igår och idag. Jag tror inte han begriper hur mycket han betyder för mig, hur mycket han fyller på min själ med ny kraft och energi.

Jag har haft några tuffa dagar när jag sovit dåligt, haft kramp i mina käkar. Jag har gått igenom en del tunga minnen, haft två sessioner på stress centret jag fått remiss till och besökt villan när X inte varit där. Alldeles för mycket på kort tid. Jag har gråtit och blivit helt slut, så slut att jag blev tvungen att sova några timmar mitt på dagen igår.

Så kom han igår kväll. Jag lade mobilen åt sidan, för att umgås, prata, se på tv tillsammans. Bara vara. I dag på förmiddagen har vi haft mer tid att prata och fika gott. Det är så härligt att se livet ur hans perspektiv, höra om det som ger hans liv mening och höra om hans vänner och hans reflektioner. Han får mig alltid att skratta. Han får mig att må bra. Det finns ingen som han.

Min älskade 16-åring.

kommentarer

Kommentera

